Adevarata fata a unilor profesori

In aceasta seara as vrea sa va zic cate ceva legat de…profesori!

Si am sa fac referire la un singur profesor….mai bine zis o profesoara…daca o pot numi asa!

La mine la scoala avem o profesoara de: logica, psihologie, economie, geografie, istorie. O profesoara incredibila! Nu stiu ce a facut de a luat diploma si a fost acceptata ca profesoara!!!

Pur si simplu…nu inteleg ce cauta in invatamant!

In primul rand vreau sa-i contest cunostintele dobandite in geografie. Pentru ea, fluviul Dunarea trece prin 11 tari si prin 9 capitale. Ba fratilor, de-ar fi asa, ar fi cel mai lung fluviu fara ”dar si poate” din Europa! Pentru cultura ei generala, Dunarea trece doar prin 10 tari(Germania, Austria, Slovacia, Ungaria, Croatia, Serbia, Romania, Bulgaria, Republica Moldova si Ucraina), si numai prin 4 capitale(Viena, Bratislava, Budapesta si Belgrad)!!!

Apoi, nu stiu de ce preda logica, cand tot ceea ce ne spune nu are noima! Si mai trebuie sa invete si limba romana, ca doar se crede mare (la propriu, nu numai la figurat!) Cum ai putea sa spui: ” Nu-mi place cum scrie scriitorii astia moderni. E mai…grele…” Doamne ia-o de pe fata Pamantului, sau da-i mintea pe care n-o are!!!

Apoi, daca are de gand sa-mi predea si psihologia, sigur o sa cad psihic. Doar cand o aud deja ma gandesc la ce flori mai scoate pe gura. Sigur vrea sa ajung la un azil de nebuni, si sunt destule sanse daca o sa mai am de-a face cu ea mult timp!

In ultimul rand, as vrea sa spun despre ce a zis ieri. Ca profesoara de istorie, ea trebuie sa le stie pe toate despre istorie, n-am dreptate? A venit vorba despre nazism si neo-nazism. Cativa din clasa suntem pasionati de lucrurile astea, si stiind ca o sa facem de la anul istoria cu ea, am intrebat-o ce e fiecare. La nazism, recunosc, a dat un raspuns destul de bun. Dar cand a venit vorba de neo-nazism, s-a dus totul! Pentru ea, neo-nazismul era un grup de oameni aliati impotriva lui Hitler si ideologiei acestuia. Imi pare rau doamna profesoara, dar aici ati dovedit ca ati dat bani buni pentru a primi postul de profesoara…asta daca nu ati platit altfel…. Pentru cultura ei generala, neo-nazismul reprezinta o grupare de oameni (nu stiu daca e prea bine formulat) care vor sa readuca nazismul printre noi.

Imi pare rau daca am gresit pe undeva, dar credeti-ma ca daca a-ti cunoaste personal aceasta fiinta a-ti avea aceeasi parere ca mine!

Lasă un comentariu